جدا از اینكه او برادرم است، توپ طلا حق فرهاد است / فرزاد مجیدی: فیروز كریمی را به همان قرآنی واگذار
نوشته شده توسط : alireza
فرهاد مجیدی یكی از سه ایرانی كاندیدای دریافت توپ طلای بهترین بازیكن سال 2010 آسیاست. او برای رسیدن به این افتخار باید با 14 نفر دیگر رقابت كند. فرزاد مجیدی، برادر فرهاد در این خصوص صحبت جالبی را مطرح می‌كند كه به نظر می‌رسد حرف دل فرهاد هم باشد. از اینكه فرهاد به عنوان یكی از نامزدهای دریافت توپ طلای آسیا است چه احساسی داری؟ خب خیلی خوشحالم. فرهاد مزد زحمات خود را گرفت. اگر از بحث برادری و حتی استقلالی بودن فرهاد هم خارج شویم، انتخاب او یك افتخار برای فوتبال ایران هم محسوب می‌شود. نه تنها فرهاد كه دو نفر دیگر هم اعتبار فوتبال ایران در آسیا هستند. چقدر امیدواری در آخر توپ طلا را در دستان برادرت ببینی؟ فكر می‌كنم فرهاد در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا عملكرد بسیار خوبی داشت. از طرف دیگر فكر می‌كنم مسوولان AFC بازی‌های داخلی كشورها ازجمله ایران را هم دنبال می‌كنند. امسال هم كه فرهاد مثل فصل قبل خیلی خوب كار كرده است. جدا از بحث برادری، واقعا نظرم این است كه فرهاد لیاقت این عنوان و دریافت توپ طلا را دارد اما خب اگر فرهاد هم نشد، امیدوارم یكی دیگر از ایرانی‌ها به این مهم برسند. هم من و هم فرهاد با تمام وجود آرزو داریم این افتخار به فوتبال ایران برسد. هم برادرم، هم بنگر و هم فرشید طالبی، همگی لیاقت این افتخار را دارند. راستی نظرت در مورد نظرسنجی برنامه نود و دوم شدن فرهاد چیست؟ در وهله اول به محمد نوری تبریك می‌گویم. به هر حال فكر می‌كنم باید به اتفاقات آن شب احترام گذاشت. SMSها نظر مردم بود و نظر مردم همیشه و تحت هر شرایطی قابل احترام است اما خب باید در نظر گرفت كه یك بازیكن در باشگاه خود و میان هواداران چه جایگاهی دارد. فكر می‌كنم جایگاه و حق فرهاد دوم شدن نیست اما خب با تمام این حرف‌ها، باز هم به محمد نوری تبریك می‌گویم. از شرایط خودت هم بگو. خدا را شكر بد نیستم. بعد از اتفاقاتی كه آقای فیروز كریمی سرم آورد تا آخر عمرم او را نخواهم بخشید. كاری كه او انجام داد به معنای واقعی كلمه غیرورزشی و غیرفرهنگی بود. دو ماه بود كه با تیم تمرین می‌كردم و قرارداد هم بسته بودم و حتی در هیات فوتبال ثبت هم شده بود اما فیروز كریمی به خاطر مسایلی كه با فرهاد داشت و یك اختلاف شخصی من را كنار گذاشت. در تمرین پایم مو برداشت، اما به باشگاه نامه زد كه رفته تهران و با پای شكسته برگشته است! در حالی كه خودش خوب می‌دانست من در تمرین مصدوم شدم. در جلسه‌ای كه با باشگاه داشتیم هم به من گفتند از همان روز اول می‌دانستیم كه كریمی با تو مشكل دارد و حتی به او گفتیم اگر فرزاد مجیدی را نمی‌خواهی زودتر بگو اما به هر حال من با گسترش فولاد قرارداد خوبی هم بسته بودم. با دو ماه تمرین نصف پول قراردادم را گرفتم و آمدم. این وسط من ضرر نكردم، آقای كریمی را به همان قرآنی واگذار كردم كه در مسابقات كنار زمین در دست می‌گیرد. حالا چه كار می‌كنی؟ با تیمی به توافق نرسیدی؟ انفرادی تمرین می‌كنم و بدنم را آماده نگه می‌دارم. نمی‌خواهی به استقلال برگردی؟ با تمام وجود برای موفقیت استقلال دعا می‌كنم. اگر بخواهند با تمام وجود در خدمت استقلال خواهم بود. اگر هم نه كه مثل یك هوادار باقی خواهم ماند. خودت صحبت نمی‌كنی تا برگردی؟ با هیچ‌كس صحبت نكردم و صحبت هم نمی‌كنم. گفتم كه اگر مرا بخواهند، در خدمت تیم محبوبم خواهم بود. با این حساب برای آینده چه برنامه‌ای داری؟ فعلا كه فكری ندارم. اصلا هنوز نمی‌دانم كه بمانم یا بروم. با این شرایط فوتبال و امثال آقای كریمی كه در آن كار می‌كنند، آدم فراری می‌شود. فكر می‌كنم در این شرایط قید فوتبال را بزنم بهتر باشد و راحت‌تر باشم.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 659
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 18 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: